Followers

08 January 2011

yantie's 18th birthday

Thanks friend for all you wished :D I appreciate it very much. 

And thanks jugak kepada org yang aku sayang tp tak wish, 
Sbb i guess between me and you, its over. 
Totally over. Thanks again.  =)
my girlfriends and my boyfriends thnx alot .syg kownx semua
and my lovely family yg nyanyi birthday song for me 
smlm tengss sgt2. i love you so much:) for my sister thnx untuk
 hadiah kau tue .twu2 jee kau aku suka bnda tue (xbole ckp bnda apa)
and adik aku yg third cadbury aku ko tunaikan ooke? 
my mom and my dad i love you =)
and HE ( kau laa muncit,pp tmbam )thnx kau sbb ada utk aku bla aku prlukan s'seorang


Semalam aku belajar erti kehidupan. 
apa yang kita nak, tk semestinya kita dapat. 
kehidupan ini kadang kadang memang tidak adil,
 kita nampak ada sesetengah manusia dapat hidup 
dengan bahagia dah ada yang tidak.Haha 
perasaan yg aku alami kini sama sekali tidak pernah aku rasai sebelum ini. 
beberapa hari yang lepas genap setahun aku berkawan dengan dia. 
dari mula kami berkawan sehingga kami mempunyai perasaan 
yang kami sendiri tidak pasti. tp bg aku,
 aku sayangkan dia lebih dari yang dia tahu. 
jika Allah membuka hati aku untuk orang lain, aku terima seadanya. 
aku tidak akan pernah mengharap kan apa apa 
lagi dari dia, jika takdir menentukan kami berkawan 
sampai bila bila aku terima dengan redha nya.
 promises that you said to me was totally expired ! 


p/s: happy birthday ya nur ermyanti azreen!






No comments: