Followers

09 February 2011

hanya cerita kosong dari akuu ;D

watching : sejuta cinta marshanda TV3
thinking : si botak saya yang cumill ;)
mood : malas nak mandy ^_^

KERJA.
dari awai habis sekolah lagi duk cakap nak cari keja tp tak cari cari pun. 
mula mula aku agak bersemangat untuk mencari pengalaman bkerja lastly rsa 
cam mls pulak so sekarang jadi borriiinggs sgt sgt duduk di rumah ;(( tak ada benda nak buat rutin harian hari hari macam sma jee urghhh. sedikit tension!! hurm

HOLIDAY.
hmm bila fikir fikir balik bercuti dengan kawan kawan pun best jugak kan .yelah dengan kawan kawan msti rasa cam dekat sangat .gelak sama sama ,bole gosip gosip berstory sama sama msti best kan kan ;D bila laa nak jd kenyataan ke just DREAMS ON jeps ;) haha

BLOGWALKING.
ada banyak blog yang menarik .saya sangat shuka untuk membaca nye lahh story harian cam makin best jee caya laa korang ;D

PERSAHABATAN.
serious,, aku rindu korang damn much girls .duduk di rumah rasa cam lonely jee walaupun sekarang aku sudah ada si dia uhh ;D jum laa hangout barenggs lagi .
ramai ramai biar asikk ;) pegy KARO'K pun ookey jugak kan kan ;D lepas 
tension kt kepala nehh ;) BOWLING pun dah nak buka lps lps nehh kita kuax ya ;D

LOVE.
everytime i thinking of youuu ^_^

p/s : saya sangat sangat booriiiinnnnngggggg urghhhh..
salam sayang dri LOVE.EA  

No comments: