Followers

21 February 2011

SukaRiangBersama

note : depa yang aku nak cerita jp lagi mmg sangat BEST BEST BEST ;D
do : layan facebook yang smakin lma smakin busan haha


plan last minute je ,mula mula ingat yatie akan cancel kan meet ni. alhamdullilah semua nya jadi plan .yatie, haziq, azrie, and aku .aku happy sebab jumpa kwn kwn kls aku tuu tapi kali nii dpa cam bgs laa x m'nyepi sgt sbb ownx nyee sedikit pemalu laki ke pmpuan xtwu lah haha ;D thnksss belanje karo'k and bwling td and the most thnkss kt yatie sbb sudi temans aku main bwling dia xnak main rugi lohh haaa ;D nyummm sangat happy that time walaupun sekejap jee tapi moment tadi buat aku happy sangat and yang pling pling BEST aku menang GAME ke2 bwlingg yeaaaaccchhhhh aku dh kalahkan mamat2 b'dua tue heee~


picture 1
picture 2
picture 3
picture 4
picture 5
picture 6
picture 7
picture8
picture 9
p/s : 
buas laa haziq sownx nehh picx dia bole di kata kan smua  BLURRR twu ;D oke dh alang2 blurr mehh aku blurr kan lagi  yee hehe soryy haziq yaw .azrie? picx dia x de lahh dgn aku ;( so dia x kelihatan kt cny i'm so sory ya .mrs.yatie yang hanya menjadi penonton td ;D hehe ooke thnkss ye my darling muahh muahh syg kau sgt sgt


No comments: