Followers

02 April 2011

saat saat tengah bahagia haha.


mood : hati bunga bunga
listening : aku dan dirimu by bunga citra lestari 
               
hari ini saya bersuka suka bersama my saya and and saya ^_^ haha saya sgt sgt sgt happy hari ini xtwu laa kenapa saya suka betul! first kmi makan makan then nyanyi nyanyi then syok sendri hahah :D azwan, walaupun seketika awak dah buat saya happy awak dh bagi saya sayang awak sgt2 ohh i miss youuuu happy btl aku haha Hehe i miss that moment sayangg  Rinduu gelak ketawa you ehh takkk rindu nak gelak ketawa dgn youu hee. 

i want you know how much
 i miss hearing your voice everyday 
lalallalalalallalalallalala..

anything it takes to make him happy , 
im willing to do it :) 

I love him , Yes i do
I need him , Yes i do
thnkss njang untuk picx smua smua nehh
jasa anda sangat laa saya hargai
haha walaupun x seberapa tp xpe laa
baik dr xde enn hahaha :D

my azwan, twu x you i syg you? 
twu tak? twu tak?
hahahahha i love you gwdix!
sorry picx blurr bukan slah mak
 yg x bedung tangan yee haha.

okee? inilah diaa picx td
cantik? ka buruk? haha. 
kalau tak cantik diam diam sudah laa 
xsuruh komen pun kalau cantik puji dalam hati hee


ni lahh mysaya yang saya cakap td kt atas tue 
lama x jumpa bila jumpa je gowsip sepanjang jalan
sampai lupa pulak my azwan ada kt sebelah haha sorry 
ye dear hahahah my pot pet pot pet saya muahh
thnksss sbb nak keluar dgn saya yee! haha.

babe next time kita hangout bareng2 lagi ya
movie CUN msh di wayang jumjumjum haha

eehhhhhhhh jaaaaaaaaaaaaaappppppppp!!!!!!!

oke sambung balek my fon asyik deep je 24hours otak jd blurr nk tulis apa dh ne yew lah yew lahh i know laa b you blek abm you tue hari ini hahh p laa blek haha :D yangg i can say i just want to see you happy that's all. nur atikah rdzi kau twu tak aku sayang kau sgt2 xkesah laa kita pena terasa pape dlu dlu or i ada buat dunno dgn you dlu dlu i still sayang you mcm dlu dlu.. haihhh byk sungguh dlu dlu habis tadak idea laa neh.. oke bye bye habis dah!! i my♥  &&  ♥ my♥ ^_^

No comments: