Followers

29 September 2011

semua pakat nak bz kan?

harini update lagi..29 sept! haha. dekat rumah sekarang penuh dengan barang-barang biasa laa macik orang excited nak pergi buat haji laa kata kan , itu nak bawak ini nak bawak macam-macam laa mak abah aku neh. hehe yang hairan nya asal smua pakat nak bz-bz bagai yg nak pegy sana mak abh lahh bukan kwnx. *kakak aku yg pulun lebih nak urus itu ini ishh m'glabah btoi =..=' 
emm okay! mak okay! tak pergi jalan merata haihh dh pesan dekat si azwan dah nnti bila mak dekat sana kami kt sini baik-baik je mak! dun worry yachh!! *mak pesan jgn nak pergi tengok-tengok wayang bagai jalan berkepit-kepit nnti buat orang mengata je biasa laa kan mulut org kang ada yg cakap mak abh dekat sana pergi buat benda baik anak-anak dekat sini tah jd hapa! haha ;D macik macik sekarang jgn main you gosip je keja dwnx apa lahh kahkahkahh (:

PS :sapa-sapa yang twu rumah aku kt mna tu kan datang laa ye jumaat malam neh ada buat kenduri sikit. kawan-kawan aku semua di jemput ye!! harap maklum.

No comments: