Followers

03 September 2011

raya lagi..raya lagi...

pertama sekali aku nk cakap trima kasih banyak-banyak kat illa cz jemput aku pegy open house rumah dia hari raya ke-4! ok aku makan sikit je x pegy habiskan makanan rumah hangg pun ok! hehe :) time nak pegy nehh pk bnyk kali jugak sebab taderr mmbe nak temankan last-last pegy jugak swnx2 drve kreta walaupun keyakinan m'mndu tue taderr laa tinggi bagai mnara gading tp gagah jugak pegy hahaa :) 

cakkk! selamat hari raya semua!! 
sayang awak, awak dan awak!!
 ehhh tak lupa awak jugak! ngee ;)

'Kuih dan muih beranika macam
Makanlah jangan hanya di pandang' oke sebab tak di pndang 
laa gemok semacam dh nehh! haha :) mndadak naik 
pe berat aku after raya nehh! urghh!! gmbar cver perot!
hahahah dh muncet prot nehh stiap rumah p msti mkn!

ok. rasanya crita raya aku habis dh kot takat nehh dh nk msuk raya ke-6 pun kwn2 smua pun pkat2 p poli hbis dah yg sekolah pun msti tgh iron baju sekolah skrng neh sbb esk dh strt sekolah dah kan hehe. td petang sja buat makan2 untuk kawan2 yg xdtg lagi berya kt rumah aku so jmpa laa dua tiga kerat kawan2 yg mseh ada kt sini.. si ganteng aku pun datang jugak! akhirnya jumpa jugak dia setelah skian lama. haha *ayat-ayat! haihh. k.bye!!!

No comments: