Followers

08 October 2011

opkoss lah dah musim hujan kan?

hi. update! update! mata rasa mengantuk gile dengan cuaca tak menentu kejap hujan kejap panas tp tanak nak tido pun. sakit kepala lah dua tiga hari neh -..-emm. alhamdulillah. mak abh dh selamat smpai sana *mengerjakan haji. doakan dwnx selamat menjalani ibadah haji ya! harini je dah tiga kali dwnx call rindu le tue kekekeke. hujan-hujan mcm nih kan toksah duk kata laa lapaq sedia taw dak errr.. muka aku dah jd bulat semacam je nih, tue laa akibatnya bangun lambat dan makan kuat grr.
hujan lebat di luar rumah. kan? bru je cakap pasal cuaca emm trus ambek phone and text massage dekat laki aku bgtaw tak jadi nak keluar. ingat petang neh nak keluar beli barang sikit. ohyeah! kelmarin pergi kenduri rumah kawan baik aku, yatie. parent dia pun dapat pergi haji tahun nie tp pergi lewat sikit dari parent aku. yatie pun dh x lama nak ada kot blah sini lps neh jd wrganegara merbok lah kan? wuwuuu tinggal lah aku disini sowanx2 bertambah boring lah hidup ini -..- hahaha alaahh sebulan je lps neh pun aku pulak kan? untung lah dia dapat dekat *haa see jeles sekejap disitu! kbye!

No comments: