Followers

12 October 2011

semakin merepek je aku!

korang comey tak header aku tu? haaa see comey kan kan *cepat laa ckp comey! -..- ohh! rasa lenguh montot la pulak asyik dduk m'hadap pc lama sangat. semalam betoi betoi sedih nak nanges pun ada bukan apa bila cakap phone dengan my mum gile rindu kot weyh dgr suara dia! mana taknya setiap pagi potpetpotpet je kejanya! sampai leleh leleh air mata kot dengar dia leter cair taik telinga! haha (: my mum sknx dkt mekah m'ngerjakan haji *lah dah twu ke? opkos la kan post sblm neh pun dh bg tw kan haha

ha'aa sapa tengok brita semlam pasal jemaah haji wanita malaysia yang jatuh dari tingkat 9 di hotel dekat msjid nabawi. tak sempat kan dia m'ngerjakan haji tahun nih apa-apa pun sedekahkan al-fatihah untuk beliau! aminn..
dah lewat lewat mcm nih pun nak lapar kan perut kan? err -..- *siap berlagu-lagu pulak tue emm rindu kau lah sayang. sumpah aku tak twu lah bila terpaksa dduk jaoh dri kau, b . aku macam erghhhhh tak snggup lgsung tp nak buat mcm mana kan kita perlu blajar perlu ada msa depan yang cerah baru segala impian m'dptkan hasil kan b kan? alhmdulillah setakat sekarang hubungan kita still kukuh tnpa badai m'nimpa *acehh ayat tak bole blah. apa-apa pun aku harap kita dapat laa m'nmpuh segala dugaan semoga jodoh kita berpnjangan! amin amin aminn *alah tak perlu risau lahh allah kan ada berdoa je yang terbaik untuk dri kita! kbye!

No comments: