Followers

25 November 2011

My special A

Sudah lama rasanya saya tak ketemu dengan si ganteng saya. saya suka berkepit dengan dia, saya suka b'jalan ada dia di sisi saya, semalam saya marah dia sebab dia lambat call saya, saya suka marah-marah dia sukahati saya tp dia xpena nak marah saya balek last-last saya jd serba salah sebab p marah dia, kenapa dia baik nak mati dengan saya taktaw? ishh saya jd susah hati nak duk jaoh dari dia nanti. saya duk pikir hidup saya takderr dia sat jd lagumana nohh? 


untuk sedapkan hati saya...saya selalu cakap kt diri sendiri orang lain bole duk jaoh dari bf dia takan saya tak boleh kan? saya pun boleh haihh -..- duk dekat pun duk gaduh mcm tu laa haha. Banyak hari saya tak dating dengan dia, dah memang malas nak keluar rumah bila selalu sangat duk rumah rasa macam taderr apa dah kat luar sana tuh nak keluar pun jd malas sangat. tapi kalau dating memang saya nak sangat lahh haha. okeh! internet saya slow macam siput babi yang saya rasa macam nak sepak je laju-laju bagi jalan cepat sikit saya nak melalut pun tak boleh, memang menggangu lah mood abdet saya yang datang b'pusu-pusu nih. jadi saya pun nak stop melalut kat sini jelah kbye!


Nahh mbek kau! nak usha boypren aku kena teleng kan kepala hokey! haha (:
My everything, azwan!

No comments: