Followers

28 April 2012

Home coming Home :)

Final Exam, Cuti Semester!
Helo sweetie-pie yang dekat melaka sana ;) helo you all..

Tumblr_l0atcokhdv1qa0xtco1_500_large

Actly dah seminggu dah final, aku pun tinggai satu paper lagi! last payperrr ok! wish me gdluck yeah! utk stdnt uitm yg dapat pointer tinggi gila tu congret taw!! ;) see dwnx siap dh dapat result lagi yg aku nehh trhegeh2 nak hbskan last payperr aku tu. emm! apa pun tak bole -..-' haha. 30 neh aku dh hbis exam tp di sebabkan roomate aku xbg aku blek awai so 3hb lahh aku blek rumah yeayy! :) buat mcm rumah jaoh sgt kan hahhaa 

ok. nnti cuti 2bulan aku tataw nak keja tang mana nk cari duet poket dah lama rasanya tak shopping smpai lebam, tengok wayang dgn yg tersayang makan tmyam dgn kawan-kawan tersayang smpai meleleh air hidung kan?? can't wait lahhh darlingg!!

*act baru sudah kemas baju dalam almari. 
smua barang dekat poli dah angkut blek rumah dah pun haha :)

No comments: