Followers

14 April 2012

ohh naseb.



Mood meng-update blog! setelah sekian lama membiarkan blog ni bersawang -..-' akhrnya terdetik juga dihati untuk memberi wajah baru kat blog aku nih! hasilnyaaa tgk sndri.. actlly. aku still bz dgn stdy, after ni insyallah aku update entry smpai lebam k . mnggu ini mnggu stdy week yg x bole blah-nyee kls berjalan spt biasa and FYI next week aku dh nk final exam tp satu habuk pun aku tataw apa. bak kata roomate aku ''tak payah nk bca buku banyak-banyak satg otak hangg susa'' so aku pun buat slmber, smntara budak-budak kls aku pakat pulun stdy smpai nk gila. fine biar kt depa, depa mmpu. haha :D 


Harini husband i blek dri melaka sbb dia ada interview so sekarang i tgh m'nunggu kepulangan si dia yg skang nehh bru kt prhntian jalan duta -..-' memang lambat lagi tapi xpe sayang punya pasal i setia menunggu. hahaa bole trima dak? ok ok tape kita layan lagi.. Semalam hari yang paling malang buat si dia agaknya sbb spatutnya bas si dia pkoi 9.30 malam tapi di sebabkan si dia yang pelupa nih terlupa fail diri untuk intrview so dia terpaksa turun dari bas dan balek semula ke politeknik merlimau, melaka dan terpksa membeli tiket pada pagi ini. saya mmg risau kan keadaan si dia di sana tp apa kan daya saya hanya mmpu menunggu si dia di sini sje. Terang lagi bersuluh sememangnya si dia sangat memerlukan saya . adoii laki ohh laki .saya mnx maaf sbb smlm saya tido awai, saya tak sempat nk teman awak .

No comments: