Followers

13 May 2012

Jadi tak jadi lain kira.

Happy sunday,

hi..hi..facebook tengah menggila sekarang aku pun kurang pasti apa sebabnya yang boleh jadi macam itu, idiot! see agak marah disitu -..-' tapi tape agaknya dua tiga hari lagi ok laa kot. Before nak start cerita wish dulu HAPPY MOTHER'S DAY untuk my mummy tercinta, i love you muahh muahhhh *flykiss

yesterday-kim kyu jong. Memandangkan aku suka lagu ni kita menaip sambil layan lagu ni kat youtube ok? hahahaha ok ok yesterday kyn darling buat birthday party kt rumah dia and i diantara orang terawal yang datang kt rumah dia, see nmpak sangat pulun and kalau korang semua nak tawu keadaanya seperti apa disana klmarin klik sini ok? Di sini aku bukan nak cerita pasal birthday party tu yang aku nk cerita harini pasal cupcake last minute si amalina. Jadi tak jadi lain kira, yang penting buat dulu kahkahhkahhh frst tengok gaya mcm xbrapa nak jadi je cupcake tu lastly alhmdulillah bole laa nak di makan tu :) lepas ni kalau nak buat cupcake just refer amalina jee hahahaha yang paling tak sangka cupcake uhh dapat sambutan hangett habis licin tinggal cup jee cake dh hbis. Dengan peralatan serba tak cukup tp menjadi laa cupcake tu walaupun smua pakai tangan je kau ade?? kahkahh :D Actually thnks kyn sbb jemput kami semua. happy laa klmarin and the last one happy birthday. Aku yg paling banyak makan ayam klmarin -.-' haha.
Aku di kepit oleh 4 orang wanita yang comel-comel gitu! i like.. kbye!


No comments: