Followers

03 June 2012

Berdua lagi dengan dia..

lelaki tu hebat kalaw semua wanita cintakan dia tapi dia cuma mencintai sorang wanita sahaja.<--- yeahh fakta! hebatkan kalau ada lelaki macam ni, masalahnya susah nak jumpa laa pattern ni -,,-' Wahahaa. Lari topik, bukan nak cerita pasal ini derr......


Ehemm.Ehemm. Harini sepetang dengan gemok tu kat Tasik Darulaman, Jitra. Awai-awai merajuk kejap dengan dia apa pun tak cakap dalam kereta bukan hape geram lahh dengan dia, agaknya dia xbole dduk kot noe kalau tak buat aku marah? pelik dohh pelik. 

Boyfriend saya hanya berani capture foto 
saya je, sebab saya kuwat jeles. 
Dia pun tawu kan gemok kan?
v
v
v
v
Soalan yang gemok ni selalu tanya saya tadi,
''sayang dia tak?? Dia siapa bg saya??''
hahaha jawapannya, tak sayang pun... bukan siapa2..
hahahaaa <--- kejam kan saya? ;)
v
v
v
v
Setelah lamanya merajuk tadi, akhirnya tersenyum juga
Gemok, i Hate you.. <-- PS, I love you.
Setiap kali nak keluar msti dia kena marah-marah
dengan saya dulu, Heran dohh Heran. Pdan muka dia.
v
v
v
Saya tak boleh lupa muka gemok ni marah tadi,
Wahahahaa nak tergelak jee tadi tengok muka dia.
 ^^V Padan muka you.. 

Saya bahagia stiap kali bersamanya, bercakap dengannya,
berjalan di sisinya, semua itu adalah kebahagiaan semulajadi
yang lahir daripada hati kecil saya untuk insan ini. Saya akan
merasa sedih jika insan ini membuat saya terluka atau 
menduakan kasih sayangnya untuk saya sebab saya memilih
untuk setia bersamanya..walaupun saya mempunyai alasan 
untuk curang.

Kehidupan satu realiti penuh cabaran,
akhirnya membawa hikmah yang
cukup berbaloi. Sesungguhnya rahsia
Allah bukan hak umatNya-AKU BUKAN MALAIKAT-Rudy Hirdy

: THANKS Gemok, sebab belikan novel ni untuk saya. Saya
akan jaga baik-baik novel kamu ni.

No comments: