Followers

13 June 2012

perbezaan tu hanya sedikit, jgn konfius....

Yang tak patut - 'wahai tuhan, aku mempunyai masalah besar' .

Yang sepatutnya - 'hai masalah, aku mempunyai tuhan yang maha besar' .

-.-' 
"kalau orang tu tak suke kita, 
cari je yang lain"- Ustaz Azhar Idrus-
v
v
v
v
Orang yang tak bercouple tak semestinya dia
 tak cantik atau tak handsome, ini kerana cinta dia mahal.
 Hanya untuk yang halal sahaja :)

Acaner?? pandai x aku edit? sampai mak aku tnya gmbar bila ni
 haha ^^v

4 comments:

nur amalina athman said...

gmbr yg bwh tuu nmpak mcm hg transparentkan gmbaq hg n letak kat gmbaq tasek tuu..

emy's said...

hahaaa... sonok2 jee aku edit...

key_khai said...

Boleh KEmas jgak laa Edit Pic ada bakat.. hahahaha

nur amalina athman said...

ouhh..mmg betoi hg edit mcm aku kta tuu ka?