Followers

12 February 2013

Apabila bosan melanda diri bagaikan tsunami.

Sebenarnya aku taktau nak start type apa.. rasa kekok sikit sebab dah lama tak menaip kat sini..so memang makan masa laa nak boleh post pun. Disebabkan aku boringg gila so, aku rasa ada baiknya jugak kalau aku mengarut-ngarut kat sini. Hewheww -,-' Actually kan.. kalau cuti terlalu lama sangat pun sebenarnya boringg jugak..terlalu lama dduk rumah, terlalu lama tengok tv, terlalu lama online dan semua-semua benda yang kita buat terlalu lama..sangat bosan!! lainlah sesapa yang boleh hangout bareng2 kawan-kawan..pasti happy have fun..dan sebagainyaa.. AKU?? hmm... masih di rumah.. poor me!!! kesiannnn.. whatever...!

Cerita pasal kawan? memang aku susah nak berkawan actly, bukan sombong tapi..............aku pun taktau kenapa..mungkin aku taktau macam mana nak mula tegur atau bercakap dengan orang. *pemalu kan.. Hahaha.. :) Hmm.. Pernah tak terjadi kat korang... korang kawan dengan someone yang korang taktau dia tu sebenarnya sedara korang.. lebih tepat sedara jaoh laa... Haha :) Bila dah kenal tak smpai seminggu korang boleh rapat gila-gila.. bole share anything dengan dia..Even baru kenal, tapi kami cepat rapat....


This is Jauna, scandel baru aku kat PTSS.. say hello to my dear...time break lunch mesti dia akan cari aku, tak pun aku akan cari dia..complete each other.. so ke ai... haha <3 Seriusly, dia sangat poyo!! sempoi dan yang paling penting, dia tak control langsung.. sangat berterus terang dan aku sangat selesa dengan orang yang tak hipokrit macam dia. Aku tahu kebanyakan orang yang baik dengan aku bukan betul-betul baik pun.. but i really really don't care about other people. semoga orang-orang itu stay happy..i wish! hmm..susah sebenarnya nak puaskan hati kawan-kawan.. cara yang terbaik adalah ''buat bodoh'' dengan mereka.. sangat berkesan..bagi sesapa yang ada masalah seperti aku try laa.. pasti berhasil..happy ending.. Haha :D 

No comments: