Followers

07 November 2010

kemanisan hati

hi,temans-temans ! aku lagi happy bngt nehh.. 
aku lagi maw share tentang perasaan aku saat ini dengan si 'dia'

jadi ceritanya gini.  semalam aku lagi gado besar sma itu cowok n hampir aja break up( dah slalu break pun jd kebiasaan mnx break hehe) ya aku kesal dgn sikapnya.. pas tadi petang aku call maw baikkan lagi yalahh pacar aku stu2nya kok bisa d tinggal begitu aja!! hehe

Huff…dan yang pasti aku hepy bngt punya bf kayak dia.. ya seru deyhh!! aku di beli kan coklat FUV aku g2..arhh makin sayang nehh. ya dia mgkin bukan yg terbaik tp buat aku alhamdulillah aku syukur dpt kenal dia.

 jujur aku lagi bruntung punya teman2 yg d sekeliling aku yg baik bgt sma aku..terasa betapa indahnya dunia..hehe

foto aku lagi senang makan coklat..ya ownx yg aku syg kasi of cz laa aku senang!! :)


haha...mw share aja!! jgn jeles ya..aku lagi hepy nehh
jadi kesimpulannya..ya hargailah apa yg kita ada dia mgkin yang terbaik untuk kita
walau aku nehh paling egois,emosi tp dy bisa aja bersabar.. thnx ya!! aku lagi bhgia :)


muka aku lagi senang dpt msg dri dia..ya allah berkatilah hubungan aku ini..
aku lagi ga bisa gak ada dia dcc..


muka sengal aku ini hanya buat dia..mohon maaf ya!! my bulan aku lagi ga dpt pnuhi prmintaan kamu
:(  bantai busyuk aku...selamanyee mnjdi temannss di kamar kuwh! haha 
aku lagi ga bisa tidur jika ga ada ia.


she's nme is love.EA u know ?? of cz laa tak kann...
love.EA tue............love.ermyanti azreen :))
hahahaha :D budak ini sgt memeningkan kepala so buat temaaanss jaohi lahh sy.
ahakz!


love.EA

No comments: