Followers

14 November 2010

LotOFSAD

date:14 november 2010


aku heran laa ngn kau nehh.dah laa bhunx aku stu hal..yang kau pegy break up ngn aweks kau tuhh spa swuhhh.mna kau letak otak kau??
aduuu kau nehhh kalo ye pun tunggu laa slow talk ngn aku..sknx nehh mmg laa aku lg panas2...suma percakapan aku menyakitkan hati u know all about me kan.mcm bru kenal aja!!
heyhhhh.... ur EX-Girlfriend akn plus pluss laa FUX aku(itu pasti laa,udah remove aku kok d FB.tp emangg aku pduli apa?? jhd kan aku?haha).. kau nehh bole pk dalam2 tak??pkiran biax jernihh deyhh.


huffs..
hishhh..serabut laa aku ngn mslah bodo kayak ini . kau twu kan kita punya relationship camne.
aku anggap kau apa?kau anggap aku apa?? yaa aku twu kau msti capett tunggu aku terus...
aku byk alasan utk ngelak dri kau tapi tuhh tak bermaksud kau perlu bohunx aku...kalo da punya GF yaa ngomong deyhh aku hepy kok lihat kau bhagia...skurang2nyaa kau punya ownx yg di sygi n m'nyayangi n kita bisa baikkan spt biasa tp kau tuhh mikirnyaa kayak apa aku sendiri ga paam bikin problem aja!! tukannnn LIHAT suma ownx pada skit hati nehh.. :(( 


mmbe aku lagi slah paam sumanya apa ptt aku xplain nehh?? bukan aku jeles laa ngn in an OPEN RELATIONSHIP kau tuh move on uke .tlg laa tade mkna na jeles aih .aku pun sudah ada my hunny twu? grr............  twu tp sja buat2 tak twu!! vdeo kau yg sok sedih tuhh bapak aku anti uke!! awalnya aku jd mikir ,apa aku nehh ownx nya m'nyakitkan hati g2... but NOW sowy uke...suma rsa aku udah ilang di tiup angin n kau jgk my BULAN hilang di telan langit malam. pless jgn ngomong yg kau lbh pntingkan aku..terasa na jee aku luku pala kau!! 
kata2 ga bisa m'buat ego aku mnurun/DOWN..ga akan!
 my prinsip yg dilarang oleh koyum : ini dy 'kalo aku sakit hati,kau jgk perlu rsa mcm mna aku rasa' tapi prinsip nehh ga bole pakai lagi nyebelin bngt deyhh... hahaha aku udah brubah kok ga m'nyakitkan hati kayak g2. ngeee ukehh lagi mals di bahas pnjang lebar 
FULLSTOP!!


love.EA

No comments: