Followers

20 January 2011

bencinta benci,cinta

Aku tak akan bertahan,bila kau tak teryakinkan. Thts my status on Faceboook today .I said it because yelahh byk hal dh berlaku secara tiba2 dlm kehidupan aku ni . kadang2 rsa semcam yg kurang jee bila xde kau (xnk sebut nma lahh) tp sekarang rasanya aku dah bole remove kau dri my hati n my mind kot insya-Allah .aku pun dh jd mls ngn kau!! so biax laa mybe ada hikmah kowt suma nehh yelahh kau pun msti kna percaya qada dan qadar tuhan so aku ikhlas jelahh kau mmg bukan jodoh aku, aku trima =)) (bole trima ayt nehh??) hahaha.
lg pun kau sekarang and kau yg dlu jaoh beza sgt lahh .senang2 jee biax kan aku.  kau bole buat slmber kau je kan? egois,sombong!! hurm ooke fine aku twu kau x hargai aku .dh laa aku kan bru 18th years msh jaoh p'jalanan hidup aku buat apa na mati2 sedih,kecewa kan?? and kau lupa sumthing laa psai aku.. aku lah ownx yg pling senang lupakan ownx yg dh kecewakan aku . so bye2~ heheh :)) kalau dia betul untuk aku, suatu hari nanti aku mesti akan bersama dia. tapi, kalau bukan jodoh apa boleh buat. mungkin ada yang tak sesuai antara kami bg pandangan Allah SWT. jd kita sebagai hamba ptt redha jee ngn ktentuan nehh  :))

ehh kejap2. . . . .

aku xckp yg aku dah benci semua boys kan?? andai dh tiba masa untuk aku buka hti aku buat orang lain yg mgkin baik utk aku buat apa aku nak tolak kan?? you~ (dy twu spa dy kalo dy baca) bg aku dia baik, dia pandai amik hati aku, pandai buat aku senyum dan selalu nasihat aku . aku suka sgt2 bila dia ada untuk aku evrytime! tengs alot yachh :) But aku memang suka sgt guy mcm tue serious!! haha :))

No comments: