Followers

21 January 2011

LELAKI perlu tahu..

andainya lelaki tahu ,dalam hati seorang perempuan ada naluri
untuk disayangi ,ada rasa untuk diberi perhatian ,ada rasa untuk didengari keluh kesahnya ,ada waktu-waktu minta diteman kesedihannya .andai lelaki tahu ,rajuk seorang perempuan minta di pujuk ,mrah seorang perempuan perlu didekati ,sedih seorang perempuan harus didengari ,gembira seorang perempuan ingin di kongsi .andai lelaki tahu disebalik seribu rsa itu ada sekeping  hati nan lembut ,bukan untk dimnjai ,bukan jua untk ditatang bagai minyak yang penuh ,hanya ingin sedikit perhatian agar rsa kasih itu terasa wujud disaat jauh kerana andai lelaki tahu hati ini akan sentiasa b'tanya pada dri seorang perempuan wujudkah cinta itu bagi lelaki?? bila disaat jauh tanpa p'khabaran sayangilah seorang itu ats dasar siapa dirinya sekarang bukan siapa dirinya sebelum ini .

'' YA ALLAH..jika aku jatuh cinta ,cintailah aku pada seseorang yang 
m'labuhkan cintanya padamu agar bertambah kekuatan ku untuk mencintaimu .
dan jika aku menyayangi seseorang izinkan lah aku menyentuh hati seseorang 
yang hati nya terpaut padamu agar aku tahu akan nikmat bagi yang benar-benar
mengerti segala ketentuan mu. amin ya robalalamin ''

p/s : luahan hati nurermyantiazreen

No comments: