Followers

27 January 2011

i got funnyhell today.. u know y??


hahahhahahhahahahhahahhaha.... awai2 dah gelak gelak kan knpa laa.. (hepi btoi aku kan) hishh .maw x geli hati nyaa aku ,ada ke ptt tokey kdai ksut uhh tiba2 nak marah customer (bodo punya tokey) apa salah ke kalo mintak nak tgk2/cuba byk ksut (fisrt time ada uncle cam gini) agak tuuttt kan kan jgn harap laa pacikk i nak pegy kdai u lagi (sedikit bengang) haha .rasa cam aku sedang tulis cerita lucu kan?? tah papa laa .tue belum lagi buka kdai besar2 lagi nnti msti dy letak sign board 'jgn sentuh kasut2 kat dlm kedai nehh' grr..  watever laa uncle kdai u kan u pnya psai laa ;D haha. ooke, td petang mam tomyam ngn yatie wahh2 rasa masakan kedai pkku tue tiba2 jee jadi sedap! heheh mybe dah lma x mam kt c2 kowt! hehe

first niat mmg nk pegy cari ksut lastly baju pulak yang aku dapat! haha its oke laa jnji bukan blek dengan tangan kosong kalo x buat penat kuax jee~!! haha ;D td masa duk usha usha baju kt expo(changloon) alaaa ada pulak si mamat nehh buat lawak smbil duk nega baju hahah xsangka pulak sama baya bukan main tinggi mcm galah ingt dah dalam 20an heheh ;) ramai btoi budak2 sebaya aku cri makan sendiri aku bila lagi?? (siap dk tnya diri g nehh) haa mybe nnti2 lahh aku keja (tu pun kalo ada) haha ;D ooke esok aku nak pegy dengar ceramah untuk lesen kereta, (of cz lambat) knpa knpa ada mslah ke?? haha biax laa kalo ownx lain dh ada pun ade aku kesahh? haaa sambungg tulis besok besok jelah keyhh yang pasti blog aku nehh xkan kusam ia akn sentiasa m'ceria kan aku sownx! bukan anda semua keyhh ;)) huhuu
that all.... bye bye ;D



No comments: