Followers

25 January 2011

whatt's NEW now?? ;D

today was a great night for me :) u know why?? the one that i heart msuk dlm hidup saya hehe thanks boy <3 mula2 seriously i btl2 x plan nk trima u but ntah knpa hati i nak sgt2 ngn you! hehe mybe i love you lah wahhhh (so fast lahh kan) but i dun care jnjy u bole hepy kan i tht all .huhuu u nak tahu u baik lah bg i tht y i suka ngn u ?( malu2 jee ckp kt cny) hehe i b'syukur ada jgk guy yg sayang i n i harap akn hargai i (Bila kita bersyukur, kita akan rasa sayang dgn apa yang kita ada) Haha and now , i still smile and smile after i got u baby :) Hahah everytime i think about you , i saw a happiness between me and you . kita jugak xbole nak halang takdir but we can try to make things better ,,right baby?? So , everyday i'll try my best to keep you close to me . I'll take care about you with all my attention yeaaahhhh ;D




this guy is *my everything* totally like him so much .
and jangan kau lupa pulak aku nak bagitahu kau yang aku
 sentiasa letak kau dlm hati aku . Sayang nya kau dekat aku kan ? ;) 
 he loves me aueeww mcm x prcaya pulak(poyo skit2) 
haha watever ;D


PERJANJIAN 25HR JAN 2011
:  sentiasa bercakap jujur , tidak menipu antara satu sma lain ,selalu m'mikirkan perasaan pasangan bila buat sumthing , sentiasa menghargai pasangan and trima psangan seadanya ;)

so aku harap sgt sgt kau lain x mcm boys lain .aku dh suka byk tntng dri kau and aku pun ikhlas i hope relationship kita akn b'pnjangan .And one more Perkara paling penting, Jangan give up ! :) terus b'usha m'perbaiki k'lemahan n i'm sure smua akn jd lbh baik ;D insyallah.

p/s : dh pkoi 1 pg tp aku x bole nak pejam mata lagi (hepy x abis lagi kowt) haha ;D

No comments: