Followers

03 January 2011

TUGASAN AKU HARI INI



Saya bangun pagi pukul 11.30, kerana tidak bersekolah. Bangun bangun
 terus menyapu bilik dan ruang tamu.(perintah dri my mum) Kemudian basuh kain dari bilik saya, dan ownx2 dlm rumah. Saya tak mandi pun lagi kerana malas.
 Kemudian saya meneruskan dengan memberi perut saya makan. 
Sekarang, saya berehat sebentar sambil layan 
movie channel 616(ceta kartoon) .:)
 Malas rasanya untuk mandi, kerana sekarang pun sudah petang.(alasan)
Hari ini adik2 suma p sekolah kerana hari ini dwnx da start sekolah.
 jadi, nampak nya saya terpaksa m'habiskan masa2 
saya dengan b'sendirian di rumah .dan saya t'pksa meneruskan rutin harian
 saya pada hari2 berikutnya SBB.. 
Moskito (bukan nyamuk yg dk gigit ownx tue laa .nehh moto aku)
sedang mengalami penyakit kronik sehingga tidak 
dpt berkhidmat untuk tuannya iaitu saya.
so, hidup saya di rumah 24hours.makan,tido,
ggrrrr....serious weyhh boring na mmpoih habaq mai..
keja??da bole na p..tp??hmm mls na ckp!

                                                         -the end-





No comments: