Followers

03 January 2011

Things get to normal back

I'm fine
I love him , Yes i do
I need him , Yes i do
Yeayyy atlast everything turns to normal back . 
Oh i miss youuuu , honeydew :)
 Sorry kalau kau terasa sebab aku merajuk plus ada sakit hati 
dengan kau about cerita hari tu tuuu .
 But now kita dah berbaik balik kann , Hehe Happy akuu :) 
Atleast i know that you love me, Yeayy ! Haha now kau pun dah ada msa ngn aku  
and aku plak tengah tunggu result exam aku and
 now then kita boleh jd normal couple mcm ownx lain ,lps ne da xde alasan lagi ya! 
bole gayut pnjang2 . bole msg lama2!
 Hehe i miss that moment sayangg . Rinduu gelak ketawa kau ! Hahahahah
rindu saya dekat awak . ;) I heart you double A . Meoww !


Sometimes kawan2 x beri so much commitment kpd kita. 
 bila kita feel lifeless, kita perlu someone to hear  problm kita .
But sometimes, be silent is easier than talking shit . 
People grow up day by day but
 the bad news are they still have the childish . 
Humans need to learn so much things about life, try to be cool
famous and popular among others.There are the best moments and bad moments
that can make you feel what real life is. 
 So the best thing is, be yourself and try to
 make your life happier day by day without making simple mistakes. 
BUT. apa yg aku punya skrang ne.wooww my friends is 
the best part of my life.aku hrgai downx alots!
 tp xtwu laa downx anggp aku mcm mna kan!!? whtever.. 
apa-apa pun aku shuka ada kwn2 aku sknx nehh. 
yatie,njang,yana2,mina,kyn, and  
they V.I.P for me. .all the crazy things we do together. . :))

                                                 love.ea





No comments: