Followers

19 February 2011

lepak-ing dengan si dia ;)

i miss you >
i love you >
i need you >


sepetang bersama dia loveyou b,
pagi pagi dia mesej aku , morning then aku ckp nak pegy mandi mandi dan dia pun nak teros keluar pegy 'krnival msuk U' at dewan 2020,perlis then around 04:00p.m kami lepak-ing aummm berdua aja ? ehh tak tak dengan my sister and my future brother in-law . b u always make me happy sayangg .ada je benda benda yg buat i ingt u . ok before u datang kat i . kami b'TIGA pergi m'MUNCITkan perot sedapp dan perot aku grrr dah penuh .makan punya makan u blom datang datang (dalam hati grrr marahh sbb late tp still m'mahami u ;D) my future brother in-law dah makan pun still lapar dia pekena nasi kt yasmien nyummm sangat sedap .sepanjang hari sidia melawak sampai sakit perot aku, fun gilaaa yang jadi mangsa si jantung hati aku lahh , kena di usik usik dgn my sister yg kaki buli tue biasa lah spa x knai dia mmg tak la kan pop pep tak hengat ! aku pon layan lah sumpah aku happy gila today haha ;D

p/s :azwan, listen here .syg tak tahu kalau b takde dalam hidup syg mcm ne lah syg kan.syg harap sangat u always at beside me. as long i life. u are very important fer me.iloveyou deeply.

yatie,thnkss dear cz dh teman aku pusing2 taman hari nehh imy lahh yangg ;D 2mwrow kita blajar drive kereta smpai CEKAP yee haha ;D && pless kejutan aku awai pagi cz aku pun xtwu sekarang aku susah btoi nak bngun pagi ggrr..... (malas)

No comments: