Followers

18 February 2011

banyak 'after' hari neyhh.

listening : secondhand serenade it's not over
note : jalan jalan tengok orang
vanue : UUM,sintok
date : today is friday 17022011

after mssage dgn amalina athman ,after asar ,after my mum give me money ,after 
mintak izin si dia ,after decide aku keluar dari rumah pkoi brapa ,after calling si njang ,after letak moto dekat tmpat park .after tnya mmbe2 kedai si njang keja && after duduk di kedai njang nie haa yang aku dapat . . . . . . .


 picture one: i really miss you damn much njang
so kita dah jumpa kankan dia kelihatan sangat sihat sekarang 
and actually makin segak plus plus sayang dia sgt sgt  .she is my beloved friend && for your information dia kelihatan sgt bhagia cz she's bf keja dekat dekat dengan dia so tiada mslah lahh kan :) i hope both of you hapy ever after yaa .p/s : ehhh you, kirien 6pak sgt taff lahh ohhh noo mybe sedikit gemokk
hahahha ;) just kiddo lahh yangg .


picture two : amalina always.. hehee si comey amalina athman && 
merangkap teman dcc aku when i nak b'hangout or perlu teman b'bicara nie lahh dia yang selalu mendengar luahan aku tidak kira msa ;) i love you
p/s : picture nehh di copy dri amalina athman punya blogg sbb aku xde picture nehh lahh .


dahh nak balekk...my fon deep i ingt msg si dia dgn laju nyee buka..
 ehh bukan lahhh dri si kechik haziq (my potpetpotpet friend)
 me: aku kt mall nehh kau kt ne??
haziq: aku keja lahh.....................
.
.
.
haziq : blek dk g weyhh??
me: aku kt rumah lahh ngeks kau nehh tgk jam tue dh mgrb.
haziq : blek btpa awai sgt .aku tgh keja td bru ingt nak blnja hg minum.. 
p/s: xtaw xtaw dpt gaji blanja aku 
one game bwling xkira xkira smbil sengeh sengeh gwdix haha ;D


si kechik haziq nak jugak ada kt dalam my blog.. so are you happy?? 
hahaha ;D i know lahh weyhh you miss me alot kan?? hahaha
ngada lahh kau nokk.. even kau bz cri laa jugak masa free okeyy blanja aku bwling ehh kau twu, aku x pernah pegy main lgi lahh kt c2.. agak kuno lahh kan ;( haaa what ever after u finish your work && dapat gaji blanja aku ooke? hee...

ookee && the last person yg aku x sebut kt sni.. my dear azwan haha :))
i need you to know i miss you i miss you so bad lahh b ;)   

1 comment:

uniquenature said...

notinx t0o say ~

i miz u t0o dear~

i luv u s0o much~~~ <3