Followers

13 February 2011

spend time with you

oke now what?? hari nehh aku bangun awai pagi sbb my mother kejutkan katanya nak pegy AS nak daftar perniagaan kat SSM (suruhanjaya syarikat malaysia) cz my sister nak bukak saloon at area rumah i ;) kalau aku x ikut kena duduk sorang2 lbh baik aku ikut kan ? my phone beep everyminute di sepanjang jalan , there is a message receive from my B mohamad azwan syukor :) he someone yang very important in my life .dia sentiasa spend time for me , sayang dia .ooke sepanjang hari nehh i sangat sangat letih berjalan smpai smpai rumah terasa m'ngantuk sgt sgt tp msh ambil sedikit masa untuk update my blog nehh ;D 


Hahahahah i got a flying kiss through the phone from him before kmi break call.  
He never did that , and today is the first time i heard it from him . He was so cute ;) His voice show that he was really tired haha i love you so much ;D semalam before dia balek ke akdemik dia smpat datang kat aku kebetulan aku lagi kt cmart around 08:30PM haha second date actually my sister pun ada yg  memekak tnpa m'hiraukan kami ;D kami juz talk talk talk berdua je ;) orang sangat sangat ramai semalam . katil dah pngey tido i was really tired today ;( that all. . . .. 


p/s : you will be always in my mind i'm promise . i miss you ;(  

2 comments:

nur amalina athman said...

wahh.. saloon??gud2

Emy's said...

jgn lupa dtg2 lahh ye yangggg ....... ;D