Followers

10 March 2011

haiyakk!! :3

hi babes and loves :*
okey! rasa mcm bersemangat pulak nak bebel today hahaha :)) actually kan byk benda aku nk luahkan nehh tp bila aku pk balek lbh baik aku simpan jee kalo to much talk pun xde yg brubah pun enn .hurmm watever lah selalu selalu kena tinggal sorang sorang kt rumah eerr boring tue x pyh nak ckp laa msti laa bored tp nehh bukan point today oke, last night aku dgn my sis wina adik aku yg vongokk! hahaha ;) buat cake chocolate not bad oke even aku x brapa pro sgt kira bole laa nak makan tue (sedap jgk) hehe ,


knapa tiba2 aku nk buat cake ehh? ntah la knpa laa aku buat ehh ?? aku pun kurang pasti kenapa buang tebiat kowt! haha ;D TAKK!! sja sja je tiba2 rasa nak makan chocolate xde yg nak kasi mcm dlu dlu tue ): (gewdix sedih) rasa tension laa duk rumah 24 hours bikin gila nehh gue! confirm sblum dapat result ada problem otak haha :) actually kan sekarang byk pulak benda yang aku nak tp susa gile nak dapat haaishh xsedar diri betoi lahh keja pun takk! ade hati nak mcm2 hehehehee.


my phone(nangeh2) tiba2 penyakit pulak fon nehh ggrr knpa laa nk gile skng knpa tak dlu dlu je kau gila.. kau nehh pun xtwu ke sknx smua orang tengah pokai (bukan smua aku jee) ingt senang nak paw my dad tue eeerrrr... silap2 kna jd bibik 1 month  xsnggup aku
tadaaaaa~ nehh lahh cake yang aku buat semalam, haa dah dah x pyh nk complain aihh i know la babe x cantek pun tp sedap twu (puji diri) mmg x malu en! haha watever stop kt sni dlu k  



my AZWAN bila bila i buat untuk u oke  hahaha ;D

4 comments:

nur amalina athman said...

kt aku tadak ka??:(

Emy's said...

heheh nanti aku buat untuk u yee syg... :))

uniquenature said...

untuk b samew tawuu...;))
nax asew kek wife buat <3

Emy's said...

yee sayang kuwhh pasti syg buat untuk b.... :) muahh!