Followers

28 March 2011

i got an idea


Hello people, td kat fesbuk i cakap kt she . i got an idea nk post blog today hahahah :) now i being 100% my self and strt typing tis post . sebenarnya i nak bg gtaw yang i have the bestfriends :) mcm bodo je ayat ne.. haha dear, you are one of the most important persons to me and she always with me. for the first time kami jumpa so many time years ago 3years mybe laa kankan? when we still budak sekolah I remember you yang agak pndiam dlu actually dh lma knai dri hery (my ex boyfie) tp dlu you xde ckp “Do you wanna be my friend'' pun kan tiba2 trus jd kawan hahaha :)  smua memories sgt important to me sebab kami sgt byk masa untuk bersama makan bersama blajar bersama actually i laa yg slalu teman dia dating dlu dlu sbb dlu i have no boyfriend haha cuma tido bersama jee blom pernah lagi hee . good or bad you for me I always there for you. 
I know kami akan slalu jd bestfriend and I hope that we always stay friends walaupun nnti msing2 dh ada life msing2...




ini laa si mata besar saya <3 cik yatie hari neyh post pasai dia esk2 psai
ampa yg lain pulak ye hahahhahahahahaahhahahhahahhaha  ♥emy

No comments: