Followers

27 March 2011

so important to me




 I love my boyfriend i Just think all the things i love about him. 
2months 2days i love you ^_^

why why i bole sayang dia??? 
dia very cute.
dia very nice person
dia funny.
dia takes such good care of me.
dia makes my heart melt.
dia listens to me.
dia give lot of love to me. 
dia sings to me.
dia lain dari yg lain
dia suka do things yang bole buat aku happy.
dia sgt laa peramah
dia always with me 24hours mybe 
dia slalu calling me every 12p.m ke atas.
dia great person yang bole talk pape je with him.
dia tells the truth.
dia ada interesting character yang aku suka.
dia sgt menghormati aku.
dia takan ckp 'no' kalo aku mnx pape.
dia takan do sumthing yg buat aku sakit hati.
dia sentiasa bersabar dgn apa yg b'laku around him.
dia ceria kan my life.
dia suka tolong people.
dia bole jd kawan yg baik for me.
dia xpntingkan diri.
dia buat aku rasa special.
dia sumone yg pling aku syg abad ini :)
And one of the main why I love my boyfriend is
He’s AWESOME!

No comments: