Followers

10 April 2011

Confuse !!!

about what?? boys? perlukah? mybe yess && mybe no! erghh . I hope everything going back to normal !! ohh please i'm getting more tired! :'( pernahkah kau pertahankan orng yg kau sukai tp tak menyukai , orng yg kau sayangi , tp tak menyayangimu ? orng yg kau cintai tp tak mencintaimu, dan Pernahkah kau berfikir bahwa ada orng lain yg menyukaimu , menyayangimu , mencintaimu lebih dri itu ? Bahkan orng itu akan bahagia , jika melihat senyummu, bahagia asal kau bahagia , bahagia walau ada sakit yg kau tinggalkan buat dia?? memang tak tahan laa dgn boys nehh apesal lmbepps bangat c ?? mikir dongg!! jangan laa dh pergi nak datang lagi . aku pun ade life aku jugak ada ownx yg aku perlu jaga hatinye tiba2 kau dtg blek buat aku stress jew kau twu enn aku mmg lemah dgn kau nehh . aku betul betul tak m'ngerti dengan jalan pikiran kamu bahkan aku langsung tak dapat buat apa-apa sekarang . aku just bole cakap jalani apa adanye aje sekarang!!! so people .ingat ya!! kita Selalu ada harapan utk ketemu cinta baru buat orang orang yang tak tahu menghargai tue yaa tinggalkan je dwnx biar downx sedar diri haha hehh guys sedar diri dongg jadi ownx tue tak payah laa nak sok manesss bangat oke!!!!! lalallalalalallalallaa :) sorry kepada people yg terasa dengan apa yg aku tulis nehh actually xde kaitan dgn kownx2 pun oke.. :) Kata-kata dari mulut memang berbahaya kan!! haha better be silent ^_^

p/s : hidup ini mcm trainning melatih kesabaran!
 haha Positive thinking aja dee ! :) 
that all ♥emy 

No comments: