Followers

17 April 2011

DON'T CRY just SMILE



nyampahnya aku hari nih =,=' semalam lagi nyampah, balek balek buat bnda yang sama stiap hari, life sekarang rasa macam noting jew grr..duduk rumah tanpa pekerjaan bosan sangat. Balik-balik basuh baju, lipat kain, memasak dan kemas rumah. Boleh tak bg rutin harian yang lebih menceriakan sebagai suri rumah ? pastu menghadap minah sownx nehh yangg kadang kadang betul betul tak dapat nak faham bhsa dengan mudah nyebelin banget deyh!! tension nyee duk rumah ahad isnin selasa rabu khamis jumaat sabtu sabar jelah.


hurmm..Sebenarnya duduk rumah lagi penat daripada kerja sbb otak kurang berfungsi dan meletihkan badan sbb asyik buat kerja rumah jer, Betul tak ?betul la kan kan kannn Kesimpulannya, Otak saya ni semakin lama semakin lembap. haihh apa laa yg bosenn sgt neh? mmpoih laa nk keluar everyday...


nak keluar? masalah lagi... money sah2 laa zero sbb tak keja. dah tue destination pulak dah macam xdk tempat lain dah nak pegy grr semakin hari tekanan otak aku naik naik naik kalau sampai satu thap yg aku x boleh nak sabar xtwu lahh apa nk jadi.. setiap hari mendadak bad mood, rasa macam hidup sia sia je tadak yang berguna pun. senyum terukir tak bermksud hati banyak senang derr... oke COOL hmmm. =,='


Apa yang perlu di lakukan sekarang ialah berdoa untuk mencapai kejayaan yang cemerlang, dan berdoa untuk mempunyai masa depan yang cerah dan dapat membawa diri sendiri ke suatu tahap yang diingini. Perkara paling penting, Jangan give up ! :) terus senyum senyum senyum.............

4 comments:

nur amalina athman said...

ta perlu kata apa2..senyum..haha

nurermyantiazreen said...

:(

nu-own said...

kita serupa.... haha :D

nurermyantiazreen said...

tikah : hurmmmmmm sob sob sobb........ :(