Followers

16 May 2011

thank you ^_________^

haha i tak penah story pasal my new school right? actually aku msuk form6 kat smkc (erghhh smntara je nehh) . sblm neh pun aku pernah sekolah dekat c2 1weeks je lps tue pndah blek sekolah lama and now masuk blek (dh pening) haha not bad bole tahan laa but sedikit boring bila time dalam kelas . oke aku taderr nk malu sgt3 sebab mmbe2 aku ramai laa jugak yg masuk form6 enn3 so aku pun mcm biasa je dgn sekolah tue hehe ==' actually today ada teacher's day and i duduk rumah je sebab student pagi cuti dwnx smbut teacher's day petang so yg terlibat je yg melibatkan diri yg tak terlibat mcm aku nehh dwnx swuh duduk rumah tido puas2 haha :) oke sbjek2 f6 aku satu apa tak faham orang strt blajar hari ahad haritu tp aku duduk rumah tak pegy so kira aku cuti 3days cmpur dgn harini. yuhuuu hehe oke kepada semua cikgu2 'happy teacher's day' kalo nk wish depan mata mmg tak dapat a'ahh sorry sgt3 ye cikgu! cikgu smkbbs xramai yg aku add dekat fesbuk kalo ada pun aku tak brapa rapat ==' haihhhh yang ada and aku wish pun dua orang tue pun sebab dwnx rapat jugak dengan aku n duadua nya cikgu . kalo tak mmg xde lgsung laa haha :))

kepada cikgu2 yg tlh buat aku rajin ke sekolah 
thank you sgt2! haha ;)

No comments: