Followers

05 July 2011

Shhh listen! Listen carefully. haha

hello hello hello.
thnkyou sgt-sgt kepada mereka yg suka melawat blog aku yg x brpa neh oke.


harini seriously letey sangat-sangat dari pagi teman my kawan buat medical check up sebab dalam brpa hari lagi dia akn ke politeknik kulim. mak aii.dia punya proses tue buang waktu aku aje twu! lma banget! alahai.. today bngun awai dah laa tido pun lewat kena bngun pagi pulak! ee tasuka btoi aku! semalam merajuk dengan si azwan tp dia x pujuk aku pun! sob sob sob tu pasal yg tido lewat tue. *menanges bwh bantal swnx2! kah kah kahh oke jgn percaya! haha


seriously aku tak percaya ada jugak mamat yg boleh sabar dgn aku .dh la selalu m'ngada2 dah tu nak selalu ownx pujuk jee tak twu malu betoi. selalu pulak tue oke!! SELALU! haha :D but sekarang aku dh blajar m'ngalah sikit haha *aku yg blajar laa xtwu boleh ke tak! hehe. tp alhmdulillah la dia trima je aku seadanya. hehe.
A hug for you means I need you. A kiss for you means I love you.
 A call for you means I'm missing you.muahhx :*


LIMA hari tak jumpa rasa rindu sangat kot. kalau rindu stg rasa nak cari pasal je dgn dia mcm semalam! haha. *dah xde keja kan aku! tak tahu lah nnti pakat2 msuk politeknik dia dekat melaka aku dekat shah alam .sumpah makin gila lah aku nak tanggung rindu neh! uwaaaaaaaaa nak jerit biax smua org dgr :'( 5 hari dia dekat KL aku dah cium-cium sweater dia siap tido pakai sweater tu lagi hingga hilang habis bau-bau dia uh dah bau aku pulak jdnya! haha *oke xbhunx pun yg neh! sila la percaya. hehe. okey! aku dah jnji tanak buat benda yang dia tasuka lagi aku try neh! try oke! bukan x try lgsung naaa....aku buat smua neh untuk dia. aku tanak ada mslah nnti. oke2 tanak ckp byk dah. aku tawu laa aku dh byk skitkan hati dia yg lembut mcm kek span tue! haha ;P aku tergila-gilakan anak abdul shukor la weyhh waduhhh2 gawat nehh!!! aku sayang hang laa azwan! hang sayang aku dak? biax laa aku nk tnya byk kali pun bukan salah kan kan. hehe


p/s : lahh pakat2 muntah habis dah ke bca post aku nehh! hahaa oke jgn kita peduli kata orang oke. diri sndri lebih pnting! jnji aku bahagia kesah apa ownx lain! xde aku nk kesah oke hahaa :D k.bye3! love.EA

No comments: