Followers

30 July 2011

who cares baby!!



dulu-dulu kalo time-time mcm neh sibuk lah nak ajak kawan tue laa kawan nehh laa datang stdy dekat rumah. sebab apa?? konon-konon exam dah dekat! tp blajar skit-skit jee b'gossip je banyak. cakap pasal blajar neh! tahun neh dua-dua adik aku ambek exam swnx UPSR and swnx g PMR. yg UPSR tue sknx dh hbis trial.result! aku xtwu lah mcm mna keadaannya. sebab apa?? game je 24jam time bila dia blajar aku pun xsmpat nak prasan haha yg aku taw hari2 berebut PC dgn aku asyik nak potong line aku je.grr ! yg PMR pulak, si wina bwk si kawan dia miny yg comey tue tido dekat rumah dah ckp tanak online, chating, bloging and blaa3 xtwu lah apa yg dwnx buat dlm bilik. harap btoi2 laa stdy tuh! kahkahkahh.

pagi tadi bila bukak je mata dah dgr bunyi bising-bising dekat bwh! urghh mana tahan! ownx nak tido lama skit pun xbole. si kakak aku tue lmbat bukak saloon yg si bapak apa lagi terjerit2 laa dari bawah sebab si ibu pagi2 dah keluar. haiyakk! sabar jelahh. And now. apa lagi bila dah pukoi satu lbh2 neh mata mula laa nak pejam *oke aku mmg kuat tido sila mklum yeahh! so sknx aku xnak buang masa nak p tido sat! sign out blog,sign out facebook! oke tak! tak! facebook tak! dah mls nk sign in pun facebook tue so xprlu sign out!k.bye!

No comments: