Followers

29 July 2011

berdua lebih baik


hello! hello!
today is friday haha huhh! boring gile harini sebab xtwu nk buat apa! bila dduk saja neh mula lah pk nak buat itu la nak buat ini la last2 habis msa mcm tue je xtw nak buat apa *masa bergerak pantas sekarang tolong sedar nah!! mood aku sejak akhir2 nih alhmdulillah baik pulak makin rajin kemas rumah bngun2 trus pgang pnyapu,masak,makan,tido,makan lagi and tido lagi ulang bnda yg sama stiap hari tanpa mandi & gosok gigi *sila jgn heran oke .aku rindu kawan-kawan smua! rasa mcm nk je jumpa dgn dwnx malam nehh jugak! tp kawan-kawan semua dah mula bz dgn hal msing-msing dh.sedih!! :((

urghh.td ptg si njang text ajk kuar jitra beli kain nak buat bju kurung!mls pulak aku nk kuax! bila dh biasa dduk rumah lama sgt berbulan2 hmpir bertahun tnpa kuax jd malas pulak aku nk kuax. *oke xmenipu pun .so! acara nak kuax yg td ptg tue di tunda esk hari neh pun blom kmpom sebaik mgkin lagi. so tgk jelah jd ke tak esk! haha

and! cerita bhunx aku pun stkat neh jee dah hbis dah.insyallah xde smbungan nya! aku pun dh xlarat nk menaip. oke bye!

No comments: