Followers

20 August 2011

be happy,active and positive



dulu-dulu kalau time sekolah waktu-waktu mcm neh rasanya dh sebakul kad raya yg aku dapat. apa lagi tergedik2 la nk beli kad raya tukar2 dgn kawan-kawan sekelas rindu sangat ZamanSekolah :( sayangnya aku dah hilangkan smua kad-kad tue dlu! kalau tak bole bca blek msti lawak gila *gelak swnx2 jadinya! haha ehh sedar tak sedar tinggai smnggu je lagi kan nk raya. preparation raya aku untuk tahun neh alaa kadar je biasa-biasa! bju kurung yg di tempah pun dua pasang je yang dalam almari pun xterpakai aku rasanya! so kalau dh hbis tadak aku pakai je bju raya yg tahun lepas. masih tergantung elok dlm almari tu! haha jimat la slagi boleh jimat elakkan pmbaziran ok! :)

harini birthday mr.k! oke. actly xnk ckp byk pun happy birthday for him! no present only my wishes and doa for him! and one more thing i miss my girlfriend so much! tak lupa jugak my only sweetheart azwan! muahhhx. kbye!

No comments: