Followers

23 August 2011

boyfriend no two! haha



pagi tadi bangun drp tido blm cuci muka lagi dengan pakai baju tido trus keluar ke halaman rumah tengok ape yg bising sgt dekat luar rupanya my mum tgh m'ngemas rumah smbil m'nyembang dgn bakal menantunya di temani suami tercinta! erghh. aku pun dgn muka x malu pegy jugak m'nyembang dgn dwnx dah laa busuk tak mandy! haha ehh ade aku kesah! malas kot nak mandy awai-awai. haha :) td tengah rancak m'nyembang saja laa nak start nyamok kesayangan aku neh! sbb dah lama aku tak bawak dia pusing-pusing! ambekk hanggg! tak bole start sudaa sbb bt3 moto dh lama tak cas sbb dh lama xnaik kan. 

moto neh suka buat hal sejak2 masuk hspital dulu-dulu nuh akibat p'nunggang tk bertauliah mcm aku naik start dri tue laa mcm-mcm hal jadi sakit sana sakit sini walaupun aku syg moto neh tp aku dh mls nk jaga dia baik2 dah. urghh! umo moto neh kalau tak silap aku dah lima tahun aku bela smpai m'buncet m'ngalahkan tuan dh neh! haha :) nyamok oren! nnti raya aku nak naik kot kampung pun takbolehh! ehh time-time mcm neh laa nak ngade rosak! nnti kau ye! aku bg dekat hindu joi besi buruk baru tawu mboihhh3! sabar jelahh kan!

No comments: