Followers

01 August 2011

Dia!


semalam cakap call lama sangat sampai bt3 low! saya happy sangat stiap kali dengar suara dia. alahh mula laa nak galak rindu ni. haisyhh! hurmm pagi tadi saya di kejutkan si asben awai gile dia neh bangun baru ckap nk kejutkan dia tp dia dah bngun dulu.hurm! ok tape! bangun pagi td frst msuk bilik air lah nak cuci muka, kencing apa smua alahh twu-twu priod! frst day puasa kot xsbar2 pulak priod neh. aku baru je habis puasa ganti haritu haihh aku pun dgn slmber pegy dapur b'sahur jugak dgn dwnx dah alang2 bangun kan siap tmbah 2 pinggan lagi nasi pagi td kalah ownx yg nak puasa tue hahaha ;D harini si gemok tue x m'rungut lapar pun! haha kalo tak sampai time je nak makan. kurus laaa kurus laki aku hehe sedangkan aku tengah m'nikmati bulan sebaik mungkin nehh! haha :D last aku nk ckp, harini sangat boring mcm hari2 sblm neh! hm......k.bye

No comments: