Followers

03 August 2011

auuuchhh.


bila sakit menghampiriku! ohhh sangat la seksa habaq mai! demam batuk pening kepala lenguh pinggang skit perot, dan sakit segala sakit! tangan maseh galak nak menaip jugak untuk post satu entry. neh laa jeneh ownx yg x qeti duk diam! td si laki pegy terawih smpat jugak aku on9 sat. hahaha sknx kena on9 sat2 je mluat dgr dia ceramah sedia2! dia xsuka kita on9 kan oke kita ikut cakap dia. dah2 jgn nak ckp kita baik kita dh twu kita mmg baik pun. hehe ;P

td online saje galak upload picx. actly picx lama dah pun and then trus buat DP. pastu komen la dgn cik syanina nina dekat situ. nak twu kami komen apa p laa tgk dekat wall i oyyeahh! haha. meh nak cerita serba sikit pasal si nina neh. dia strt tego aku semalam so smalam laa kami bergelar kawan kan. walau pun dlm dunia maya smata-mata tp ttp jugak namanya kawan! kan? hehe dia neh kan mulut nya pot pet pot pet mcm kawan aku si njng tue *rindu la pulak haihh. dia ckp dia suka bca blog aku yg buruk neh aku pun xpasti apa yang dia suka sgt padahal smua cerita aku duk bhunx je kat sini ownx xtaw! haha k.bye

No comments: