Followers

14 August 2011

ehh! ehh! boleh pulak kau nehh kan!



ee peliknya prangai! hishh x sngka aku! oke. sebenarnya camne, tadi aku online fcebook pstu dgn tak sngaja terbuka pulak profile si dia uhh yg aku puja bagai m'gila mati-mati aku ingt dia btoi2 peduli pasal life aku. ehh jgn nk menipu sangat laa buat orang benci je you nehh kan! sumtime kan mcm a'aaa dia still ingt pasal aku smpai sekarang tapi sumtime mcm bodohnya budak nehh pura2 je take care psl aku dan yang lagi bodoh aku mcm alahhh sukanya aku, dia still remember me! urghhh! bengangg btoi aku!


and now baru aku nk faham & ngerti skit. xpyh laa nak sok baik dgn orang lain yg xde ape2 relationship dgn aku neh! jga saja hubungan aku dgn boyfriend sndri tue lagi baik! selalu je bila text 'jgn lupakan bulan u neh ya' tp mslah nya sknx aku harap sgt dia btoi2 ikhlas buat smua tue dgn aku,aku dh knai dia lama kot jgn laa hnya nk sdapkan hati aku sja. ok aku paham. sukahati hg laa. k.bye!


*aku heran dan pelik lah dgn prangai manusia sknx neh! sabar jelahhh! 

No comments: