Followers

15 August 2011

Which one is the real you?

semalam aku memahami sesuatu . kadang-kadang hidup nih mmg tak adil. apa yg kita nak xsmstinya kita dapat en! aku betul-betul sayangkan dia lebih dari yg dia twu. tp semalam dia betul-betul buat aku kecewa! and now aku dh tak twu nk beza kan betul ke tak dia sygkan aku or dia hanya jd kan aku pilihan sebelum m'dapat yg terbaik untuk di jadikan yg utama! kalau dh rasa aku neh tak pnting tolong lahh jangan buang masa aku untuk stia! kali neh aku betul-betul dh kalah dgn prasaan aku sndri dgn apa yg dia dh lakukan aku mseh bg pluang! neh sbb aku nak dia twu hati aku ikhlas bg smua ksih syg aku kt dia. tp kalau skali lagi dia tak m'hargainya smua rasa sayang yg aku bg xkn ada lagi untuk dia.


prtama kali aku knai dia aku rasa aku dh cukup dgn ada nya dia swnx! bila aku sakit, bila aku perlukan kawan, bila aku lagi sedih and going to dieee dia akan selalu ada untuk aku dan aku rasa he always be my greatesst sumone 4 me, masa dia jadikan aku girlfriend hidup aku penuh dgn sadness. everyone yg datang dalam hidup aku akn bg bad memories. tp aku still brani kan dri untuk trima dia and sygg dia spnuh hati neh ayat yg pernah aku kasi kt dia 'Thnks jadi boyfriend aku. i appriciate it very much and thnkss too sbb selalu sudi di susahkan oleh aku' and now apa?? dia sndri yg buat aku kecewa!


apa gf akan fikir bila bf dia pkai two phone tnpa pngetahuan dia? dah tue dia xtwu pun nmber yg bf dia actve tu? skit hati kan? knpa lelaki x bole m'mahami keadaan smua neh! bg dwnx benda mcm neh xde point! knpa lelaki smua angap bnda kecik tue xde mkna? bg pmpuan bnda kecik neh lah yg m'nyakitkan hati. dia ckp dia pkai dua phone sbb parent dia! sbb kami pakai digi susah nk cntct dgn mxis! tnpa tnya pndngan orang pun aku dh bole fikir sndri dia x betul-betul sygkan aku. kalau tak dia takan smbnyi bnda neh dri aku.dh terang lagi bersuluh aku xpnting lgsung bg dia. tak payah nak sedapkan hati aku dgn kata-kata mohamad azwan aku dh boleh menilai sndri knyataan nya!


p/s: aku bukan tak bersyukur dpt lelaki mcm dia tp aku nak boyfriend yang sayangkan aku dgn tulus dan meletak kan aku menjadi yg utama! Dan yg paling penting serius dlam perhubungan sbb hidup terlalu singkat untuk main2.

No comments: