Followers

03 August 2011

huh! capekk dehh! selalu aja gini terus. haihh





i'm sorry if i hurt you! kadang-kadang bukan semua yang kita nmpak indah itu benar-benar indah akan ada jugak sedikit pahit di dalam hubungan nih! setiap lelaki hanya mmpu mengucapkan kata-kata untuk menguris di setiap sudut hati dan perasaan perempuan tnpa ada keraguan. rasa bahagia yang di alami perempuan hanya datang sekali dalam hidup tp tidak bg lelaki. aku paling takut bila harus rasa di kecewakan dan aku tak pernah kasi 100% hati aku dekat lelaki dan sebab tu jugak aku tak pernah betoi2 rasa sedih putus cinta mcm orang lain. Dan skng bila aku telah berani untuk pertama kalinya untuk kasi smua cinta yang aku punya akhirnya lelaki yg aku sayang tu m'buat aku capek!! sumpah aku betoi2 rasa penat hidup berdua.


aku telah belajar untuk melengkapi kekosongan dihati, belajar untuk memberi spenuh masa aku, belajar untuk b'sabar dan terus memahami dia dan m'letakkan diri dia di posisi yang paling indah dlm hidup aku tp masih ada keraguan di hati dia.bukan aku nak ungkit tp smua hal yg aku buat termasuk laa hal2 remeh pun smua aku bgtaw dia tp aku tak twu apa yg dia buat. ''you letih kan yanggg kalo terus gaduh? i duakaliganda letih b'' boleh tak kalau aku tamaw ada hati untuk sayang orang? semestinya ni soalan bodoh! ye bodoh tp main dgn sakit yg terlampau buat aku rasa penat untk m'hadapinya!


mgkin ni laa dugaan dlm b'cinta bukan setiap hari bhagia. m'nipu sgt la kalo ada pasangan bercinta cakap dia x penah bergaduh dengan boyfriend/girlfriend dia kan? jadi tak perlu laa kita nk m'ngeluh, tak perlu nak m'nunding jari salahkan dia semua mungkin ada yg tak beres dgn diri kita walaupun kita dah rasa kita dh buat s'baik mgkin mcm aku nih hurmmm. ckp dgn diri ''salah aku kot'' ok skng aku offline pegy minta maaf dengan dia :'( k.bye!

No comments: