Followers

24 September 2011

saranghaeyo ♥

24 sept, watching movie with you. yiiiiipppie! you make all the pieces of my heart smile (: iloveyoub!
hari minggu kan manusia memang lah ramai. kami p nak tengok movie ''bini-biniku gengter'' blek-blek cerita ''fright night'' jugak yang kami tengok. naseb laa best kan mucuk kan? bla bla blaaaa...fright night fright night fright night fulaamakkk!! memang best la! xrugi laa kownx kalau ada yang nak p tengok tu. p cepat cepat tak payah nak pkiaq banyak banyak haha (:


sementara tunggu si laki bratur panjang beli popcorn dengan coke *benda wajib bila masuk panggung! pusing kiri pusing kanan tengok orang ehhh macam nak kenai minah nehh duk sebelah aku je. hamaigad makin segak rmbut panjang kecik molek kawan baik aku suatu ketika dulu hahhaa *ayat mcm bodoh! sembang-sembang sekejap sebab dia datang dengan boyfriend dia kang aku tarik mai duk smbang dengan aku semeja pakai tak masuk tengok wayang dah lepas tu pakat-pakat nganga boyfriend dia dgn boyfriend aku hahaha -..-' 
sapa-sapa yang nak twu jalan cerita fright night neh sila laaa klik sini tengok trailer cerita neh hokey! hokey! PS : thankyou ganteng! sebab sudi di susahkan sayang harini, belanja sayang makan minum lain kali blanja laa lagi hahahah okbye!

No comments: