Followers

24 September 2011

style nak cerita semua! haha

hamaigad! macam-macam lah semalam. pujuk punya pujuk pun lstly tak jadi pegy jugak si mina nehh! haihhh *mengeluh panjang!! =..=' bajet macam terok je hahahaha (: yelah. mana taknye bukan senang nak ajak keluar sama-sama neh konon-konon masing-masing sibuk laa kan. emm! *cakap dengan nada psrah gila-gila! ok over sat! haha. mak bapak aku baru je ondaway ke KL pagi tadi ingat nak ikut dwnx bole usha2 kain pasang yang comey2 dekat sana kan. emm tp di sebabkan nak dating dengan laki punya pasai xp pun xpa. hahaha bodoh!! -.-' 
emm. si yatie dah dekat loqstaq dah masa aku call dia td. mbekkk hangg mina sat nak p sat tamaw sangat! hahahaha :D so harini kira aku berdua dengan laki aku jelah! *tolong jeles sat! hehe dalam kalut-kalut pun sempat lagi pesan dekat yatie ''kalau ada kain pasang yang comey2 dotdotdot tu belikan untuk aku sama'' hahaha :D gunakan kesempatan yang ada okay! ehhh tiba-tiba komen dengan mina naik pulak isu yang tak sedap untuk di bahas nih.. kawan? kejadahnya kawan! kalau orang tanya aku, aku tak twu nak bg makna kawan tu apa bagi aku ''true friend is hard to find'' orang baik dengan kita, kita baik dengan orang tp kalau orang nak bodoh-bodohkan kita, kita jz biar je tak payah nak semak-semak kepala nak kusut-kusutkan otak nak pk mslah dengan dwnx. alahh mana-mana pegy pun ada je kawan asal kita baik dengan orang! right???


PS : offline lah macik. sempat lagi layan lagu neh! sini la haha ==' okbye!

No comments: