Followers

23 October 2011

apa motif? hahaha.

gambar yang dekat bawah ni alahh punya lambat nak upload. blogger dengki tanak upload gmbar ni :) haha. perempuan dekat bawah ni nama dia NurHayati Zainol and yess dia kawan baik saya. tawu kan twu kan? yesterday janji dengan dia nak pergi makan tomyam dekat seblah pejabat pos area changlun sebab tmyam dekat situ mmg piaww punya habaq hangg. emm oleh sebab fuv kami sama so lebih senang kalau ajak dia lepak sana. kan? sebenarnya aku rindu kawan-kawan aku yang lain tp downx ada 1000 alasan untuk tolak bukan nak cri 1000 peluang untuk jumpa *ehh tak jgn nak harap laa mcm tu emm. gambar dekat bawah ni second time pergi padang besar dengan cik yatie dan stiap kali pergi sana blek aku mesti sakit kepala *pelik dohh pelik haha. yatie swnx je kawan baik aku yang pngey aku pakai panggilan 'yantie' orang lain lebih selesa pngey aku 'emy'. =.= tader motif kot nk bgtaw semua ni hahaha.
petang klmarin/semalam, si kecik kyn yang kini makin gemok aku tengok hahaha *bahagia la tu! ajk pergi tasik tp cuaca tak m'izinkan so esk kalau aku free tade buat apa-apa insyallah laa aku pergi jumpa dia kurang-kurang dia blek sini dia ingat jugak kawan-kawan dekat sini. nak harapkan yang sna-sna uhh baik lupakan je. :) *yang makan babi tersa laa haramnye ya! ok mengantuk gila kot waktu-waktu mcm ni nk tido! bye

No comments: