Followers

21 October 2011

siapakah dirinya?

1. egoiskah cintaku?
aku ini orgnya yg susah di fahami dan juga paling susah di dekati. aku paling tasuka kamu dekat-dekat dengan cewek lain. aku kuat cemburu loh!*ingat ya kamu! (: aku sering merasa tidak puas dengan apa yg kamu lakukan, apa sja kegiatan kamu aku jd tak senang! AWAS ya. kalau berani-berani kamu curang.. aku pasti marah bget dan lgsung aku talak LIMA kamu yangg (: haha. aku mahu mencintai kamu dengan tulus dengan apa adanya. bila kita tengah gaduh dan aku cakap aku dah benci kamu dan tak sayang kamu buang sja aku kelaut. itu bohonx namanya! :D walau apapun keadaan kita tgh marah, bergaduh, sedih dan lain2 itu kamu jgn jd kan alasan untuk  tinggalkan aku. aku egois untuk memiliki cinta kamu tp aku jugak ingin membahagiakan kamu. 
2. kesabarannya?
kalau di lihat dari perhatian dan cintanya yang tulus untuk aku. yeah! memang dia seorang yang sangat jujur dia tidak pernah bosan kirim SMS buat aku stiap hari bahkan setiap masa dan di setiap waktu solat dia selalu mengingatkan aku mungkin ada sedikit rimas buat aku tp dia tidak pernah lupakan aku walaupun se-busy apa pun dia dan dia tidak pernah merasa lelah melayani prangai aku yg kadangkala m'nyakitkan hati.sejak awal dia tidak pernah kenal kata menyerah untuk mendapatkan cintaku dan lama-lama aku jadi sayang sangat dengan dia sebab dia mmpu mencairkan hati aku yang beku dan keras kepala aku seperti batu ini ! (: ya allah semoga cintanya tidak pernah berubah. aku boleh menjadi yang terbaik untuk diri aku dan jugak dirinya!

No comments: