Followers

24 October 2011

semua benda nak ambek mudah kenapa?

Tiba-tiba jadi orang yang 'gila online' sampai bil elektrik pun dah melambung untuk setiap bulan. haa see pembaziran kot! *ayat tiba-tiba tu mcm tak boleh trima kan? haha (: rasa macam nak cakap pasal relationship status dekat fesbuk sebab kalau ada yang kenai aku tu msti korang prasan kan 'ehh dah hilang in relationship budak nih' kenapa eh? msti tertanya-tanya kan? *nih la org sekrang nak mbek twu hal org je... hehe ehh marah pulak! ok ok back to the point! ada s'setengah orang suka main-main dengan relationship status dwnx dekat fesbuk. kejap kejap married, kejap kejap single, lepas tu it's complicated tnpa sebab. memang la fesbuk hanya laman sosial untuk suka-suka tp bg aku relationship status dekat fesbuk sangat penting. kenapa penting ehh??


* Supaya mereka yang masih single tak kacau suami/isteri/tunang/pakwe/makwe orang! tu yang paling PENTING!! Nanti takkan timbul aksi tarik2 rambut kan? *orang pmpuan bukan taktwu. -..-
* Supaya kita mengetahui batas-batas dalam b'hubungan sbg kawan samada yg di kenali or tak di kenali. Takan wujud skandal atau kekasih gelap smua tue.
kalau dh ada BF/GF jujur ke bg kwnx kalau tak letak relationship status? lepas tue ada friends yang m'gatal dekat fesbuk nak m'ngorat lah apa lah dh single kan msti org ambek kesempatan. Dah kalau BF/GF dia mmg tader fesbuk lain lah tp wujud lg ke orang mcm ni? -..-' emm. alasan taknak menunjuk tu bg aku tak boleh pakai alasan nak m'gatal dengan org lain or tanak saham jatuh bole aku nk trima. kalau kwnx mmg ada sbb yg munasabah untuk hide kan relationship kwnx lainlah itu tader spa boleh kata apa asalkan jgn menipu dan jujurlah dengan hubungan kwnx! aku pling tasuka org bajet! kbye! #azwan! kau kena letak relationship dengan aku blek. hahaha orang suka terburu-buru bila marah kan? haa see memang2 aku lah tu.

No comments: