Followers

25 October 2011

Untunglah ade yang sayang!

Ok terus terang lah kan kita takan boleh cakap 'aku cintakan kamu' bila kita tak boleh nak kata 'aku percayakan kamu' kerana cinta dan kepercayaan adalah stu benda yg x boleh nk dipisahkan. Banyak-banyak punca yang boleh menghancurkan hubungan bagi aku laa.. apabila pasangan aku curang dengan aku dan menipu aku sekali gus buat aku rasa aku manusia paling bodoh dekat dunia nih sebab percyakan dia. -..- jangan jangan buat mcm tu laa sayang! aku tembak kau pakai senapang gajah bru kau twu apa ertinya hidup. haha :D 
Dah ada sorang tu ckup laa.. setia laa kamu dengan dia buat apa nak takut saham jatuh ke hape nak lebih lebih kamu tinggalkan jelah dia tak payah kamu nk bajet kamu style nak gf/bf ramai-ramai menyampah kot aku tengok. tak payah nak seksa jiwa anak orang and bila dah buat salah tu ngaku jelah kesalahan diri kamu tu kalau dah pernah b'sikap tak jujur dengan gf.bf sndri agak kamu gf/bf kamu nak caya kamu lagi tak? so ketepikan harga diri kamu terus minta maaf dengan dia hopefully, dia boleh maafkan kamu and percaya kamu lagi. (: 


Bgtaw yg sebetulnya. tanak nak tipu-tipu ya sayang! *mbekk kau kena lagi. harini laki aku kena perli sedia lahh haha :D hal sebesar atau sekecil apapun kamu harus bgtaw gf/bf kamu agar dia tak curiga saat kamu m'lakukan sesuatu kegiatan tnpa dia. ini sangat penting kerana kepercayaan adalah sesuatu yang sulit sekali dicipta ketika kamu sudah kehilangan kepercayaannya. apabila masalah kecil kamu tak boleh bersikap jujur boleh menjadi masalah besar bagi kamu. so lelaki ke perempuan ke jauhilah sikap menipu,curang ke hape pun orang bukan suka pun kita mcmtu tak payah nk kutip prangai huduh huduh mcm tu yeah! PS: aku paling takut hati ini dipermainkan sebab aku seorang yang setia jujur apa adanya untunglah kalau orang dapat wife mcm aku kan? -..-' haihh puji diri sendiri adalah perkara yg biasa kahkahkahhhh :P 

No comments: