Followers

28 November 2011

Cinta jarak jauh. Mungkinkah??

Hi.Hi. Banyak sungguh persoalan yang bermain di fikiran apabila takdir menentukan saya untuk berjauhan dengan Mr.future saya untuk satu tempoh yang agak panjang. *Tempoh pengajian. Persoalannya sekarang adakah saya mampu mengekalkan hubungan saya bersama si dia yang disayangi itu? -..-' Jawapannya adalah BOLEH, tetapi saya perlu mendail number hati pasangan saya dan menghubungi dia selalu agar terasa dia dekat disisi saya. hahaha. 


kezen saya yang comel lagi segak berkata seperti ini ''Trust me if I say, even though I'm not there, I'm with u 24hours a day ♥ cc: him'' kepada si boyfriend *status fesbuk dia lahhh. oleh itu saya pun harus laa kan berkata kepada hati saya seperti ini agar saya sentiasa terasa yakin untuk bersama Mr.future saya yang disayangi itu. Oyyeahh harus laa yakin. -..-' 
Kita telah di takdir bersama..teman hidup di dunia..malam siang kita jadi satu kerana engkau adalah miliku....lalalalallalaa..... Sambil dengar lagu ''kita satu-spider'' dan sambil texting msg dengan Mr.Future dan jugak sambil fikir cinta jarak jauh? mungkinkah?? bagi saya jauh ke dekat sama je tader bezanya walaupun dekat kalo hati dh tak sayang tetap tak sayang, yg penting orang yg kita cinta itu sendiri bukan jarak 200km 500km or yg sama waktu dgnnya. Orang yang saya kenali selalu mengatakan, “Love is about 2 people” tader kaitan dengan jarak pun so lepas neh hati/otak tolong laa jangan nak fikir bukan-bukan, ingat laa susah nak bina sesuatu dan ia m'ambil masa yang lama tp nak musnahkan sesuatu mmg mudah. 

No comments: