Followers

27 November 2011

Demam ohh demam!!

Dua tiga hari Demam datang menyerang terbaik laa sakit habis badan-badan, otak-otak, paling terseksa bila batuk sakit tekak dan sama sekali tidak bersuara -..-' saya terasa begitu sejuk sekarang hampir membeku *ok tu over sangat! mungkin akibat cuaca yang tidak menentu sekarang.


saya tawu bukan saya seorang je yang diserangi demam masih ramai yang mengalami keadaan yang sama memang saya twu sungguh t'seksa apabila terpaksa menelan ubat yang sangat pahit lagi sedap tu tp saya syukur saya sangat mudah makan ubat cuma saya sekarang perlu minum air masak berliter-liter je kerana tekak saya terasa kering nak mati smpai nak telan air liur sndri pun terasa sangat sakit gila-gila, kalau boleh saya nak mummy saya buatkan sup ayam esok supaya suhu badan saya kembali normal. *orang cakap makan sup ayam lega demam betoi ke?? untungnya bila demam boleh merap mak selalu haha -..-' saya memang semangat nak menaip lagi tetapi sesungguhnya saya terasa saya sudah tidak mampu. stop dekat sini dulu yew! 
PS: saya kemungkinan demam disebabkan merindui special A saya nk mati. saya dah berminggu-minggu tak ketemu dengan si dia. saya sebetulnya memang payah nak demam-demam neh, sekali demam memang terasa nak matii.. opss tak mati lagi.. terasa terseksa!! hukhukkkk batuk batukk... kbye!!

No comments: